وبینار آموزشی فونیکس کنتاکت

وبینار آموزشی فونیکس کنتاکت

شرکت پایکار بنیان به عنوان تنها نمایندگی فونیکس کنتاکت در ایران ، در راستای آموزش و پاسخگویی به سوالات احتمالی در زمینه اتوماسیون صنعتی، با درنظر گرفتن نیاز مشتریان اقدام به برگزاری وبینار های تخصصی در مورد محصولات خود کرده است.

شرکت آلمانی فونیکس کنتاکت با بیش از نود سال سابقه و تولید بیش از ۹۸۰۰۰ نوع محصول مختلف ، یکی از بزرگترین شرکت های عرضه تجهیزات برق و الکترونیک در زمینه اتوماسیون صنعتی بوده و با تاسیس خطوط تولید انحصاری خود در کشورهای صنعتی جهان، توانسته است محصولات Phonix Contact را در شش گروه مختلف و با کیفیت بسیار بالا به صنایع مختلف ارائه نماید.

وبینار آموزشی  آشنایی با محصولات فونیکس کنتاکت در تاریخ ۲۳ آذر برگزار شد و در آن  به توضیح تاریخچه شرکت، کاربرد محصولات فونیکس کنتاکت در صنعت، انواع ترمینال ها ، مبدل ها، سنسور و… به طور مختصر پرداختیم.

لینک ویدئوی وبینار فونیکس کنتاکت :

جهت مشاهده فایل ویدئویی این وبینار می توانید به قسمت دانلودها ← ویدئوها ← ویدئوهای فونیکس در سایت پایکار بنیان مراجعه کنید. همچنین اطلاع رسانی وبینار ها از طریق سایت و لینکدین شرکت به آدرس  https://www.linkedin.com/company/paykarbonyan/  صورت می گیرد.

وبینار آشنایی با محصولات فونیکس کنتاکت

در سال ۱۴۰۲ وبینارهای تخصصی محصولات برگزار خواهد شد و در آن به صورت مفصل به شرح کامل محصول و کاربرد آن می پردازیم. علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این وبینارها با شماره ۸۲۴۴۱۰۰۰-۰۲۱ داخلی ۲۳۱ و ۲۳۶ در تماس باشند.