نمایشگاه تخصصی برق اصفهان ۱۴۰۲

حضور شرکت پایکاربنیان فعال صنعت برق در نمایشگاه تخصصی برق اصفهان

گروه شرکت های پایکاربنیان با دو زیرمجموعه فعال اتوماسیون صنعتی در ادامه نمایشگاه های استانی خود درسیزدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی ، که از ۲۸ الی ۳۱شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد، حضور داشت.

شرکت پایکاربنیان نماینده رسمی و انحصاری برندهای فونیکس کنتاکت، ریتال وامرن و شرکت آریاتکسان نماینده انحصاری فوجی الکتریک همچون سنوات گذشته در نمایشگاه های تخصصی برق و اتوماسیون صنعتی، با معرفی محصولات خود به بازدیدکنندگان گام مؤثری در صنعت برق برداشت.

این نمایشگاه که ظرف ۴ روز از ۲۸ الی ۳۱ شهریور برگزار شد، میزبان بازدیدکنندگان تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی شامل تابلوسازان، تولیدکنندگان حوزه برق و اتوماسیون صنعتی و علاقمندان مشتاق به تجهیز به سرویس های خود با قطعات ریتال، امرن، فونیکس کنتاکت و فوجی الکتریک بود.

در ادامه تور نمایشگاه های استانی، در نمایشگاه برق اصفهان ۱۴۰۲ مهندسین شرکت پایکاربنیان به بازدیدکنندگان از این غرفه ضمن معرفی محصولات جدید، به شرح کامل محصولات خود و توانایی های مختلف در بخش های تولیدی و شرکت در پروژه های صنعتی پرداختند.

نمایشگاه برق اصفهان نمایشگاه برق اصفهان

نمایشگاه برق اصفهان نمایشگاه برق اصفهان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایشگاه برق اصفهان نمایشگاه برق اصفهان نمایشگاه برق اصفهان نمایشگاه برق اصفهان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایشگاه برق اصفهان


بخشی از فعالیت های شرکت پایکاربنیان در نمایشگاه تخصصی برق و اتوماسیون صنعتی اصفهان:

  • معرفی گروه شرکت های پایکاربنیان در حوزه برق و اتوماسیون صنعتی تحت عنوان دو شرکت؛ پایکاربنیان نماینده رسمی و انحصاری امرن اتوماسیون، ریتال و فونیکس کنتاکت و شرکت آریاتک سان نماینده انحصاری فوجی الکتریک
  • حضور نماینده استان اصفهان در غرفه و  برگزاری جلسات روزانه با مدیران شرکت در بخش های مختلف و ارایه خدمات تولیدی و صنعتی
  • معرفی محصولات جدید و محصولات  قدیمی تر در بخش های مختلف به بازدیدکنندگان و ارایه بروشور گروه شرکت های پایکاربنیان
  • نمایش محصولات جدید به بازدیدکنندگان (انواع رله و پی ال سی امرن، تایمرر امرون، کانتر امرن، پی ال سی فونیکس کنتاکت، ارستر فونیکس، پاور فونیکس، مبدل های صنعتی، تابلو برق ریتال، کولر ریتال، فن وفیلتر ریتال، خنک کننده ریتال، درایو فوجی، اینورترفوجی، نمایشگر فوجی)
  • معرفی برچسب خرید کالای اصل از شرکت پایکاربنیان جهت اطمینان از اصالت و گارانتی کالا به عنوان شاخصه معروف پایکاربنیان
  • ارایه کاتالوگ تخصصی محصولات به بازدیدکنندگان
  • پاسخگویی تخصصی کارشناسان به مدیران و مهندسین بازدیدکننده و تولیدکنندگان و تابلوسازان
  • جلسات با بازدیدکنندگان متقاضی برای اخذ نمایندگی و بررسی کارکرد مجموعه

در پایان این رویداد صنعتی به پاس حضور و حمایت شرکت پایکاربنیان از سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی که همزمان با بااولین نمایشگاه تخصصی انرژی های نو و تجدید پذیر برگزار شد تندیس حضور اهدا شد.

تندیس نمایشگاه برق اصفهان

 

شرکت پایکاربنیان با سابقه فعالیت طولانی در طی سالیان متوالی در زمینه اتوماسیون صنعتی، به عنوان نماینده رسمی و انحصاری شرکت های امرون، فونیکس و ریتال و شرکت آریاتکسان نماینده انحصاری فوجی الکتریک  آماده پاسخگویی و ارائه خدمات در زمینه تامین محصولات امرن ، ریتال و فونیکس و فوجی الکتریک می باشد.

شرکت پایکاربنیان با چشم اندازی روشن در زمینه اتوماسیون صنعتی و ارائه خدمات در جهت ارتقا سطح آن در کشور گام مهمی در جهت اعتلای دانش اتوماسیون صنعتی برداشته است.