وبینار آموزشی تخصصی ریتال

وبینار آموزشی نمایندگی محصولات ریتال

شرکت پایکار بنیان نماینده انحصاری ریتال آلمان، باتوجه به نیاز مشتریان در خصوص محصولات ریتال و در راستای پاسخ به سوالات احتمالی، وبینار های آموزشی تخصصی محصولات خود را برگزار نموده است.

شرکت ریتال با هدف تولید انبوه تابلوهای استاندارد در شهر برلین فعالیت خود را در زمینه اتوماسیون صنعتی آغاز نمود و به عنوان بزرگترین سازنده تابلوهای برق در سطح دنیا شناخته شده است، به طوری که اکنون در بسیاری از کشورها، نام ریتال به عنوان استاندارد تابلوهای برق به کار می رود. تولید انبوه تابلوها و قطعات آنها در کنار طراحی تخصصی و پیشرفته آنها باعث گردیده تا مشتری با توجه به کاربرد و سلیقه بتواند تابلوی مورد نیاز خود را انتخاب و در حداقل زمان تهیه نماید.

وبینار آموزشی تخصصی محصولات ریتال در تاریخ ۲۰ آذر برگزار شد و در آن درباره تاریخچه شرکت، کاربرد محصولات اعم از تابلوبرق های دیواری و ایستاده، کولرهای دیواری و ایستاده، فن و فیلترها، تجهیزات و رک ها و انواع سیستم های مانیتورینگ و خنک کننده توضیحات مختصری به جهت معرفی داده شد.

لینک ویدئو وبینار محصولات ریتال:

جهت مشاهده فایل ویدئویی این وبینار می توانید به قسمت دانلودها ← ویدئوها ← ویدئوهای ریتال در سایت پایکار بنیان مراجعه کنید. همچنین اطلاع رسانی وبینار ها از طریق سایت و لینکدین شرکت به آدرس  https://www.linkedin.com/company/paykarbonyan/  صورت می گیرد.

وبینار آموزشی تخصصی محصولات ریتال


در سال جاری وبینارهای آموزشی تخصصی هر محصول توسط شرکت پایکاربنیان جهت رفع سوالات برگزار می گردد. علاقه مندان جهت شرکت در این وبینارها می توانند با شماره ۸۲۴۴۱۰۰۰-۰۲۱ داخلی ۲۱۸ و ۲۲۰ در ارتباط باشند.