وبینار آموزشی نمایندگی امرن اتوماسیون

شرکت پایکار بنیان به عنوان نمایندگی امرن اتوماسیون در راستای آموزش و پاسخگویی به سوالات احتمالی در زمینه اتوماسیون صنعتی، با درنظر گرفتن نیاز مشتریان اقدام به برگزاری وبینار های تخصصی در بخش های مختلف نموده است.

امرن یکی از پیشرفته ترین های اتوماسیون صنعتی با دارا بودن انواع مختلف اینورتر ، پی ال سی (PLC)، نمایشگرهای صنعتی (HMI)، انواع سنسور و رله، انواع کنترلرها و منابع تغذیه با برگزاری وبینار های آموزشی امرن اتوماسیون در دوماه اخیر توسط کارشناسان مجرب این حوزه ، تا میزان قابل توجهی به سوالات احتمالی پاسخ داده است.

وبینار سیستم پردازش تصویر (ویژن) در تاریخ ۴ دی برگزار شد و در آن به شرح کامل محصول سری کامپکت مجموعه یکپارچه دوربین، کنترلر، لنز و منبع نور و کاربرد آن در صنایع مختلف در حدود ۱ساعت پرداخته شد.

وبینار سیستم پردازش تصویر امرن

لینک ویدیوی وبینار امرون اتوماسیون

جهت مشاهده فایل ویدئویی این وبینار می توانید به قسمت دانلودها ← ویدئوها ← ویدئوهای امرن در سایت پایکار بنیان مراجعه کنید.


وبینار سیستم های کنترل حرکت (Motion Control) در تاریخ ۲ اسفند در فضای اسکای روم برگزار شد و  به شرح انواع سروو سیستم ها، پی ال سی (PLC) ، ریموت ها و … پرداخته شد. .

وبینار آموزشی اتوماسیون صنعتی

جهت مشاهده فایل ویدئویی این وبینار می توانید به قسمت دانلودها ← ویدئوها ← ویدئوهای امرن در سایت پایکار بنیان مراجعه کنید. همچنین اطلاع رسانی وبینار ها از طریق سایت و لینکدین شرکت به آدرس  https://www.linkedin.com/company/paykarbonyan/  صورت می گیرد. شما می توانید از طریق شماره تماس ۸۲۴۴۱۰۰۰-۰۲۱ داخلی ۱۴۲ جهت ثبت نام در دوره های آموزشی اقدام نمائید.