مبدل جریان مستقیم DC Converters ؛یک مدار الکترونیک قدرت است که جریان مستقیم یک منبع را از یک سطح ولتاژ به سطح ولتاژ دیگری تبدیل می کند و ولتاژ خروجی می تواند از ولتاژ ورودی بیشتر یا کمتر باشد. از بهترین این مبدلها ،  مبدل‌های‌ جریان‌مستقیم فونیکس کنتاکت ساخت آلمان می باشد . ایــن مبدل ها جهت تبدیــل؛ تنظیم و تصحیح ولتاژ مستقیم استفاده میگردد. مبدل DC به DC است که به طور موثر جریان مستقیم را از یک ولتاژ به ولتاژ دیگر تبدیل می کند.

بدون شک مبدل جریان مستقیم DC Converters نقش مهمی در الکترونیک پیشرفته دارند. به این دلیل که آنها مزایای زیادی نسبت به تنظیم کننده های ولتاژ خطی دارند.ضمن اینکه بــا اســتفاده از این مبدلهــا؛ ولتــاژ دلخواه در سیســتمهای کنتــرل مهیا میگــردد . لازم بذکر اســت این مبدل ها در فونیکس کنتاکت از توانمندی تکنولوژیهای  SFB و Power boost بهره میبرند. همچنین برخی از این نوع مبدلها از نوع   Dip-Coated  مناسب برای نصب در محیطهای مرطوب یا   EXاست.

مبدل جریان مستقیم

معرفی شرکت فونیکس کنتاکت

فونیکس کنتاکت (Phoenix Contact) نام برندی است جهانی که در شهر اسن آلمان واقع شده است، این شرکت ارائه دهنده طیف کاملی از انواع تجهیزات الکتریکی داخل تابلو با بیش از ۸۰ سال تجربه و نوآوری در خصوص تولید محصولات متنوع صنعتی است. تجهیزاتی مانند:

  • انواع منبع تغذیه
  • انواع برق‌گیر
  • انواع ترمینال
  • رله کمکی و ادوات جانبی آن

شرکت فونیکس کنتاکت (Phoenix Contact) با نوآوری و خلاقیت خود، تجهیزات الکتریکی کاربردی مفیدی را برای به خدمت گرفتن در صنایع مختلف تولید می‌کند که در زمینه‌های متعدد از جمله موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرند:

  • اتوماسیون صنعتی
  • ارتباطات
  • اینترفیس

فونیکس کنتاکت

درباره پایکار بنیان نماینده رسمی Phoenix Contact

شرکت پایکار بنیان، نماینده رسمی محصولات برند فونیکس کنتاکت آلمان در ایران با هدف ارائه خدمات بازرگانی در زمینه تأمین تجهیزات و ارتقاء سطح اتوماسیون صنعتی فعالیت می کند.

 شرکت پایکار بنیان در حوزه مشتری مداری آماده اقدام به ارائه خدماتی از قبیل سفارش، تعمیرات، نصب و راه اندازی و … است. این خدمات شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

آدرس شرکت پایکار بنیان: خیابان وزرا، روبروی خیابان ۳۵، پلاک ۱۰۲

راه ارتباطی با ما : شماره تماس : ۰۲۱۸۲۴۴۱۰۰۰